Už žiadne importy-exporty cez excel, žiadna nutnosť používať tooly tretích strán. Odteraz môžeš tvoriť dynamické Sklik kampane rovnakým spôsobom, na aký si zvyknutý pri AdWords kampaniach.
Prvým krokom je vytvorenie novej Sklik PG:
Nasleduje proces, ktorý už určite dobre poznáš z tvorby AdWords dynamických kampaní:
Pri nastaveniach cien za prekliky a rozpočtov AdBOOST automaticky používa české koruny (aj v prípade, že nad účtom sú nastavené defaultne € alebo $).
Samozrejmosťou je možnosť duplikovať keyword patterny a ad patterny medzi Sklik a AdWords Product Groups, ktoré používajú rovnaký feed.
V priebehu budúceho týždňa pribudne možnosť zduplikovať ľubovolnú AdWords Product Group do Sklik Product Group a vice versa (tu ešte doriešujeme niekoľko drobností typu, že Sklik nemá nastavenie enhanced CPC a podobne).
Taktiež štatistiky pre Sklik kampane pribudnú až v priebehu budúceho týždňa.
A prosba na záver: ak nájdeš akýkoľvek bug ohľadom Sklik kampaní (ale iné bugy), prosím nahlás nám ich na mail support@adboost.sk. Snažili sme sa všetko vyladiť pred spustením, ale ani my nie sme neomylní.
Duplikácia pravidiel úpravy dát vo feedoch a virtuálnych premenných
Máš nad nejakým feedom nastavené pravidlá v editore a chcel by si ich aplikovať aj na iný feed? No problem!
Ako na to
V prvom kroku budeš potrebovať zduplikovať celý feed, v ktorom máš už pravidlá nastavené:
Preklikni sa do Data Sources
Pri konkrétnom feede, ktorý chceš zduplikovať zvoľ actions a následne možnosť "duplicate"
Ďalej si od teba AdBOOST vypýta názov nového feedu a URL adresu nového feedu (do ktorého potrebuješ zduplikovať všetky pravidlá v editore a virtuálne premenné z pôvodného feedu)
A to je všetko.
Pozor! Feed do ktorého duplikuješ pravidlá a virtuálne premenné musí mať rovnaké názvy atribútov ako mal pôvodný feed.
Úpravy tvorby display ad patternov
Po spustení dynamických remarketingových kampaní (BTW: už si ich vyskúšal?) sme zapracovali aj na rozhraní pre tvorbu display ad patternov.
Doplnili sme všetky podporované rozmery AdWords bannerov (napríklad 320x100 alebo 240x400) a súčasne sa dramaticky zvýšila kvalita vygenerovaných bannerov (vďaka novému limitu veľkosti do 150kb).
Taktiež vieme na požiadanie do konkrétneho účtu importovať ľubovolné custom fonty. Pokiaľ máš zakúpený font, ktorý chceš používať pri banneroch pre konkrétneho klienta, stačí keď napíšeš na support@adboost.sk a v maily nám dodáš:
Názov AdBOOST účtu, v ktorom chceš font používať
a samozrejme potrebujeme mať v prílohe mailu daný font (vo formáte .ttf)
Vylepšili sme aj algoritmus, ktorý orezáva a formátuje rozmery obrázkov tak, aby vyplnili celú plochu, ktorá je pre ne v bannerových šablónkach určená. Stačí pri nastavení obrázku zvoliť možnosť "crop image"
S rozhraním na tvorbu display patternov ale máme ešte veľké plány. Zásadné vylepšenia budú ohlásené už čoskoro.
V priebehu budúceho týždňa by sme ťa radi kontaktovali cez Skype alebo Google Hangout a prebrali ako sa ti s AdBOOSTom pracuje, čo by si vylepšil a aké ďalšie funkcie by si najviac ocenil.
A samozrejme budeme otvorení aj prípadnej kritike. Priprav si na nás všetko čo ti leží na srdci :)
Optimálne ak by call mohol byť súčasne naraz aj so všetkými tvojimi kolegami, ktorí s AdBOOSTom pracujú.
Skúste sa preto v kolektíve dohodnúť a napísať na mail vlado.cintula@riesenia.com termín, ktorí bude vyhovovať čo najväčšiemu počtu kolegov z tvojho kolektívu. Ak v priebehu budúceho týždňa nebudeš mať čas, nevadí - my sa ťa niekedy inokedy (a niekde inde) určite odchytíme.