Nastavením numerických atribútov pri importe a editácii feedu (obrázok vľavo) budete môcť používať matematické operátory "<", ">", "=", "=>", "=<", "!=" pri tvorbe štruktúry kampaní.
Predstavte si napríklad, že pripravujete produktové kampane pre eshop. Idete inzerovať notebooky a chceli by ste používať samostatné textové odkazy pre notebooky drahšie ako 100€ (pretože nad 100€ je dovoz zadarmo a to sa oplatí uviesť v odkaze ako apel). Naviac by ste chceli v odkazoch uviesť aj percentuálnu zľavu z bežnej ceny pri notebookoch, ktoré ju majú vyššiu ako 10%.
Ak ste pri importe feedu označili numerické atribúty (cena, zľava), tak vďaka možnosti používania matematických operátorov budete vedieť automaticky porozdeľovať notebooky do štyroch kampaní (kde každý notebook bude mať vlastnú Ad Group s kľúčovými slovami a textovými odkazmi):
-
Produkty, ktorých cena je vyššia ako 100€, majú zľavu vyššiu ako 10% a sú z kategórie notebooky.
-
Produkty, ktorých cena je vyššia ako 100€, majú zľavu nižšiu ako 10% a sú z kategórie notebooky.
-
Produkty, ktorých cena je nižšia ako 100€, majú vyššiu ako 10% a sú z kategórie notebooky.
-
Produkty, ktorých cena je nižšia ako 100€, majú nižšiu ako 10% a sú z kategórie notebooky.
To umožní, aby ste pre každý segment notebookov pripravili čo najrelevantnejšie reklamné odkazy s použitím maximálneho počtu vhodných apelov v reklamných odkazoch.
Pri vyznačovaní numerických hodnôt vo feede venujte vysokú pozornosť najmä voľbe dvoch primárnych numerických hodnôt.
Pri utomatických aktualizáciách odkazov totiž väčšinou platia rovnaké pravidlá ako pri editácií odkazov priamo v rozhraní AdWords. To znamená, že ak v texte odkazu zmeníte napríklad cenu, tak sa odkaz fyzicky vymaže a vytvorí sa identický nový odkaz so správnou cenou (čo má ďalšie dôsledky, napríklad, že stratíte k odkazu štatistickú históriu s ktorou pracuje aj AdWords optimalizátor konverzií).
Pokiaľ sa však v odkaze edituje atribút označený v AdBOOSTe ako jeden z primárnych numerických atribútov, tak sa atribút zedituje bez toho, aby došlo k vymazaniu pôvodného reklamného odkazu! Preto je dôležité označiť ako primárne numerické atribúty také dva atribúty:
-
pri ktorých predpokladáte, že ich budete v textových odkazoch používať najčastejšie,
-
alebo také atribúty, pri ktorých predpokladáte najvyššiu frekvenciu zmien.