Novinky a vylepšenia - AdBOOST update (v2.2)

AdBOOST.sk   |  28.2.2013

Good news everyone!

Na základe Vašich feedbackov a postrehov sme v AdBOOST rozhraní urobili niekoľko vylepšení, ktoré dnešným dňom (28.2.2013) môžete vidieť aj v živých AdBOOST účtoch.

Veríme, že prispejú k tomu, aby ste z používaniu AdBOOSTu mali vždy len príjemný zážitok a aby sa Vám čo najviac uľahčila a zefektívnila práca.

Takže čo sa vlastne zmenilo?

Náhľady minimálneho a maximálneho počtu znakov v jednotlivých riadkoch textových odkazov

Úpravy pri tvorbe Ad Patterns

Odteraz máte lepší prehľad koľko v akých rozsahoch (počtu znakov) sa budú konkrétne reklamné odkazy na základe patternu generovať. To Vám umožní pohodlnejšie optimalizovať patterny tak, aby pokryli čo najviac inzerovaných produktov/služieb/čohokoľvek.

Upozorňujeme, že budete možno potrebovať vyčistiť cache pamäť v prehliadači, aby sa Vám všetko zobrazovalo správne.

Rýchle vytvorenie Keyword patternu vo všetkých troch zhodách (broad, phrase, exact)

Nový
Match type - ALL

Potrebujete vytvoriť jeden a ten istý Keyword pattern vo všetkých troch zhodách? Odteraz to zvládnete pohodlnejšie vďaka novek voľbe "Match type".

Match type ALL je dostupný len pri tvorbe nových Keyword patternov, nie je dostupný pri editácii aktuálnych patternov (vytvorených pred 28.2.2013)

Spresnenie preview náhľadov pri tvorbe Keyword Patternov

Nové
preview náhľady pri tvorbe KW patternov

Pri tvorbe Keyword Patternov sme značne vylepšili preview kľúčových slov, ktoré budú z patternu generované. Z patternu sa vytvorí kľúčové slovo s diakritikou aj bez diakritiky a pri voľbe match type ALL sa vygeneruje hneď niekoľko kľúčových slov v rôznych zhodách - toto všetko zachytávajú a zobrazujú nové preview náhľady.

Na čo sa môžete tešiť najbližšie?

Nechajte sa prekvapiť :), ale môžeme naznačiť, že najbližšie úpravy sa budú týkať sprehľadnenia štatistík a zobrazovania prodrobných notifikácií disaproved odkazov a pripravujeme aj ďalšie chuťovky.

Najbližší update by mal príjsť do polovice marca (plus/mínus).

Neváhajte a posielajte aj naďalej nápady na vylepšenia, ktoré by ste ocenili

Našou snahou je spraviť všetko preto, aby sme Vám pomohli pripravovať skvelé a úspešné produktové long-tail kampane a súčasne Vám čo najviac zjednodušili život.

Práve preto veľmi oceníme každý nápad, myšlienku alebo návrh na vylepšenie. A otvorení sme aj kritike - dajte nám vedieť čo Vám vadí a čo sme podľa Vás vymysleli nie úplne dobre.