Good news everyone!
Od 15.4.2013 v AdBOOSTe pribudli dve super cool funkcie (a množstvo drobných vylepšení). Odteraz máte možnosť pridávať negatívne Keyword Patterny a duplikovať Ad Patterny a Keyword Patterny súčasne do väčšieho počtu Product Group (tzn. hromadné duplikovanie patternov).
Veríme, že novinky prispejú k tomu, aby ste z používaniu AdBOOSTu mali vždy len príjemný zážitok a aby sa Vám čo najviac uľahčila a zefektívnila práca.
Poďme sa na novinky pozrieť podrobnejšie...
Negatívne Keyword Patterny
Negatívne Keyword Patterny sa nastavujú na rovnakom princípe ako klasické Keyword Patterny. Rozdiel je samozrejme v tom, že na základe negatívnych Keyword Patternov sa generujú negatívne kľúčové slová.
Negatívny Keyword Pattern môžete vyganerovať v každej z dostupných zhôd (broad, phrase, exact) alebo vo všetkých naraz. Odporúčame ale dávať pozor pri používaní negatívnych Keyword patternov vo voľnej zhode (broad match).
Negatívne Keyword Patterny by mali pomôcť najmä pri optimalizácii kampaní - napríklad pri klasických produktových kampaniach môžu zabezpečiť, aby sa nezobrazoval reklamný odkaz na konkrétny produkt, ak vyhľadaná fráza obsahuje slová ako "zadarmo", "vymením", "predám" a podobne.
Hromadné duplikovanie Keyword a Ad Patternov
Vytvorili ste nový Keyword alebo Ad Pattern a teraz ho potrebujete prekopírovať do tucta ďalších Product Group? Odteraz je to otázka pár sekúnd. Samozrejmosťou je aj možnosť duplikovať väčší počet Ad alebo Keyword Patternov súčasne.
Hromadné duplikovanie samozrejme funguje aj pri nových negatívnych Keyword Patternoch.
Ďalšie úpravy
- Pridala sa možnosť aktivácie zahrňovania blízkych variant v nastaveniach Product Groups
- Odstránil sa bug s nesprávnym zobrazovaním sumárnych štatistík a celkové zrýchlenie načítania aktuálnych štatistík
- Odstránil sa bug spojený s nastavovaním bidov pri nových Product Groups ak mala PG súčasne nastavený zdieľaný rozpočet
- Upravil sa algoritmus full-textového vyhľadávania produktov nad všetkými feedmi
- Odstránil sa bug, kedy sa nezobrazovali niektoré atribúty feedu v "data previews" pri nastavovaní Product Assign Rules
- Odstránil sa bug, keď sa prepisovalo nastavenie "Enhanced CPC" (pokiaľ bolo nastavené iba na AdWords účte a nie aj v AdBOOSTe)
- a ďalšie úpravy, fixy a vylepšenia
Neváhajte a posielajte aj naďalej nápady na vylepšenia, ktoré by ste ocenili
Našou snahou je spraviť všetko preto, aby sme Vám pomohli pripravovať skvelé a úspešné produktové long-tail kampane a súčasne Vám čo najviac zjednodušili život.
Práve preto veľmi oceníme každý nápad, myšlienku alebo
návrh na vylepšenie. A otvorení sme aj kritike - dajte
nám vedieť čo Vám vadí a čo sme podľa Vás vymysleli nie
úplne dobre.