Pri tvorbe šablón reklamných odkazov sa môžete potýkať so situáciou, kedy šablóna nepokryje všetky produkty v danej kampani. Pri klasickom eshope môžete napríklad chcieť, aby sa headline odkazu skladal z výrobcu a názvu produktu. Ale čo keď výrobca spolu s názvom bude pri niektorých produktoch tvoriť viac ako 25 znakov? V takom prípade by sa textový odkaz pre tieto produkty nemohol vytvoriť.
AdBOOST vám preto dáva niekoľko možností, ako takýmto situáciám zabrániť. Prvým pomocníkom sú počítadla znakov pre každý riadok odkazu, ktoré vám ukážu minimálny a maximálny počet znakov, ktoré sa v danom riadku na základe šablóny vygenerujú (vzhľadom na všetky inzerované produkty v danej kampani, pre ktorú šablónu tvoríte).
Druhým významným pomocníkom je informácia o celkovom počte produktov, ktoré daná šablóna textového odkazu nepokryje. Pričom dôvodom prečo prudukty šablóna nepokrýva je, že niektorý z riadkov finálnych odkazov, ktoré sa zo šablóny vygenerujú, by presahovali limit 25, resp. 35 znakov.
Aby vám AdBOOST čo najviac uľahčil dosiahnutie maximálneho pokrytia, umožnuje pri každom ad patterne nastviť ešte dve alternatívy:
-
Pričom z prvej alternatívy sa vygenerujú textové odkazy iba pre produkty alebo služby, ktoré nepokrýva originál
-
Z druhej alternatívy sa vygenerujú odkazy iba pre tie produkty alebo služby, ktoré nepokrýva ani originál, ani prvá alternatíva
-
V konečnom dôsledku tak pre každý produkt z danej šablóny vznikne iba jeden odkaz, ktorý sa vygeneruje buď na základe originálu, alebo niektorej z alternatív.
Vďaka takémuto prístupu k tvorbe textových šablón by ste nemali mať ťažkosti dosiahnuť 100% pokrytie. V najhoršom prípade nemusíte v druhej alternatíve používať žiadne atribúty typu string (ale iba cenu, zľavu, alebo iný numerický atribút).
Prezrite si príklady